neděle 14. srpna 2016

Týdenní jídelníček #1

Zdroj

Hned první jídelníček a už bude kratší. Proč? Protože teprve ve čtvrtek jsem objevila úžasnou aplikaci MyNetDiary, do které si zadáte nynější váhu a váš cíl, načež vám to vytvoří program, do kterého si zapisujete cviky, jídla, prostě všechno. Naprosto geniální. Ale teď tedy k jídelníčku. Bohužel jsem byla skoro celou dobu pod dohledem, takže se mi nejedlo blbě, nicméně příští týden by se to mělo zlepšit.

Čtvrtek 11. srpna 2016
Snídaně: Zázvorový čaj, 2 lžičky cukru, toastový chleba s pomazánkovým máslem
Oběd: Čínská kachna s rýží
Večeře: Krajíc chleba s marmeládou a máslem
Svačina: Nic
Cviky: Plank (3 minuty), dřepy
Dodatek: Bohužel jsem ráno byla pod dohledem táty a odpoledne mne mamka vzala do restaurace, takže jsem se nemohla vyhnout jídlu.

Pátek 12. srpna 2016
Snídaně: Rýže
Oběd: Buchtičky se šodo
Večeře: Krajíc tmavého chleba, marmeláda
Svačina: Nic
Cviky: Brusle (3 hodiny)
Dodatek: Tentokráte jsem se jídlu také nevyhla, nicméně jsem většinu dokázala spálit na bruslích.
Zdroj
Sobota 13. srpna 2016
Snídaně: Jeden muffin
Oběd: 2 karbanátky, bramborová kaše
Večeře: Vajíčko na hnilíčku, půlka krajíce chleba se šunkou
Svačina: Nic
Cviky: Nic
Dodatek: Lenošný den, znovu pod dohledem. Těším se, až nebudu.

Neděle 14. srpna 2016
Snídaně: Jogurt s ovocem
Oběd: 2 skleničky Coca-coly, roastbeef, zelenina, brambory
Večeře: Roastbeef, zelenina, brambory
Svačina: 2 kousky dortu
Cviky: Nic
Dodatek: Sestra slavila narozeniny, ale snažila jsem si dávat malé porce. Nikdo si nevšiml a já se zítra přestávám nacpávat.

Zdroj

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář :)
Už se těším, až si ho přečtu a hned, jakmile to bude možné ti i odepíšu!
Doufám, že se ti u mě na blogu líbí a přeji krásný den!
Stay strong