sobota 13. srpna 2016

Nizkokalorické smoothies

Zdravím vás všechny u mého prvního článku na tomto blogu! Není to skvělé?
Abych vás uvedla do toho, jak to tady plánuju, tak každou neděli vydám článek s jídlem, které jsem za uplynulý týden snědla. V průběhu týdne budou nepravidelně vycházet recepty na nízkokalorická jídla, různé pro Ana tipy, články o tom, jak se mi daří a prostě všechno. Tak mi držte palce, ať se blog vyvede :)

A teď tedy k tomuhle článku. Připravila jsem si pro vás několik receptů na nízkokalorické smoothies, které se lehce připraví. Všechny mají pod 200 kcal a jsou měřeny na jednu porci.

BANÁNOVÉ SMOOTHIE

Kcal: 152
Ingredience:  
  • Mražený banán (1 kus)
  • Ovesné vločky (2 lžíce)
  • Mléko (250 ml)
  • Med (1 lžička)
Smícháme pevné suroviny s tekutými, následně rozmixujeme a pijeme studené!

BANÁNOVÉ A KIWI SMOOTHIE

Kcal: 161
Ingredience:
  • Led (Dle chuti)
  • Kiwi (1 kus)
  • Banán (1 kus)
  • Voda (250 ml)
  • Chia semínka (1 lžička - dobrovolné)
Vše postupně smícháme do jedné misky, rozmixujeme a za studena pijeme. 

JAHODOVO MELOUNOVÉ SMOOTHIE

Kcal: 142
Ingredience:
  • Mražené jahody (2 hrnky)
  • Meloun (1 hrnek)
  • Jogurt (Hrnek)
  • Med (1 lžička)
  • Limetka (pár kapek)
Bohužel se jahody a meloun blbě odměřují, proto si vyberte nádobku, ze které budete smoothie následně pít a to počítejte jako 1 hrnek.
Všechno tradičně smícháme, rozmixujeme a studené vypijeme.


2 komentáře:

  1. smootie mám moc ráda. Nejradči si dělám banánové s baby špenátem a chia semínky je to moc dobré rychlé zdravé a málo kalorické co víc si přát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se špenátem? O.o O tom jsem ještě neslyšela :D Asi to někdy zkusím.. :)

      Vymazat

Díky za komentář :)
Už se těším, až si ho přečtu a hned, jakmile to bude možné ti i odepíšu!
Doufám, že se ti u mě na blogu líbí a přeji krásný den!
Stay strong