pondělí 15. srpna 2016

Jak to celé zvládnout?

Zdroj
Nezvládáte držet hladovku? Často se mi to také stává a tak jsem vytvořila seznam věci, které mi vždy pomůžou. Doufám, že vám taky!
  • Cítíš, že máš hlad? Dej si sklenku vody. Stále hladová? Udělej plank/kliky. Hladová? Dej si sklenku vody. Pokud jsi stále hladová, dej si kousek ovoce, pokud možno ne celý.
  • Do peněženky si napiš nějaký motivační citát. Vždy, když si budeš chtít koupit jídlo tě zastaví.


  • Nelez zbytečně do jídlem provoněných místoností.
  • Pokud vidíš někoho jíst, představuj si něco nechutného.
Zdroj
  • Pokud se ti točí hlava, okamžitě si sedni/lehni a zvedni nohy. Jakmile to bude přestávat dej si sklenku vody/čaje.
  • Pij 100% džusy ředěné vodou. (Půl na půl)
  • Prohlížej si pro Ana blogy, thinspo, google..
  • Cvič
  • Mysli na to, že každý den jsi blíže k cíli! 
  • Dej si žvýkačku.
  • Věřím ti, že to zvládneš!
Zdroj

3 komentáře:

  1. dobré rady přesně tohle dělám když záčínám mít chutě :) držím palce ať ti to vyjde

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji ke gratulaci :-) Seznam je to super....jen po té žvýkačce mám vždycky ještě větší hlad :D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Už se těším, až si ho přečtu a hned, jakmile to bude možné ti i odepíšu!
Doufám, že se ti u mě na blogu líbí a přeji krásný den!
Stay strong